Kupte v období od 1.3. 2025 do 31.12. 2025 chladničku, mrazničku nebo vinotéku Siemens a získejte 5 let bez starostí, díky prodloužené záruce!
Produkty můžete vybírat na našem e-shopu nebo nás kontaktujte přes formulář níže a s výběrem vám pomůžeme!
Podmínky prodloužené záruky
Vestavné a volně stojící chladničky, mrazničky a vinotéky SIEMENS
1. Platnost prodloužené záruky
Prodloužená záruka na zaregistrované vybrané spotřebiče (viz článek 3.) (dále jen „Spotřebič(e)“) zakoupené v Česku nebo na Slovensku začíná v návaznosti na standardní dvouletou záruku BSH a je platná po dobu dalších 3 let. BSH tak odpovídá za vady vybraného zboží v délce trvání celkem 5 let.
2. Registrace a podmínky získání prodloužené záruky
Prodloužená záruka se vztahuje na vybrané spotřebiče zakoupené v období od 1. 3. 2025 do 31. 12. 2025.
Registraci je nutné provést do 3 měsíců od zakoupení, nejpozději do 31. 3. 2026.
K získání prodloužené záruky je nutné:
- Přihlásit se do uživatelského účtu. Pokud zákazník uživatelský účet nemá, je nutné ho vytvořit. Registrace je bezplatná.
- Provést registraci zakoupeného Spotřebiče ve svém účtu My Siemens. Provedením registrace zákazník souhlasí s těmito podmínkami prodloužené záruky.
- Ohodnotit Spotřebič napsáním jeho uživatelské recenze v účtu My Siemens.
- Aktivovat prodlouženou záruku v účtu My Siemens.
3. Spotřebiče, na které se vztahuje prodloužená záruka:
Všechny vestavné chladničky, mrazničky a vinotéky Siemens a následující dva volně stojící modely chladničky Siemens: KF96DPXEA a KF96RSBEA.
4. Prodloužená záruka se nevztahuje na spotřebiče:
• vystavené na prodejně prodejce;
• zakoupené mimo území Česka nebo Slovenska;
• nedodané do Česka nebo Slovenska společností BSH domácí spotřebiče s.r.o.;
• určené k jinému účelu než užití v domácnosti dle záručních podmínek Siemens.
5. Prodloužená záruka je nepřenosná – vztahuje se pouze k prvnímu vlastníkovi registrovaného spotřebiče.
6. Způsob vyřízení reklamace v rámci prodloužené záruky určuje BSH.
- Bezplatný servis v rámci prodloužené záruky (po uplynutí standardní dvouleté záruky) zahrnuje výměnu vadných součástek spotřebiče, výjezd a práci technika autorizovaného servisu BSH v České republice nebo na Slovensku.
- Bezplatný servis v rámci prodloužené záruky nezahrnuje opravy výrobku nebo jeho vad výslovně vyloučených ve standardních záručních podmínkách BSH.
- V případě, že BSH vyhodnotí opravu jako nehospodárnou nebo nemožnou, vyhrazuje si právo namísto opravy vyměnit vadný spotřebič za nový.
Při uplatnění reklamace v rámci prodloužené záruky (tj. v rámci 3leté prodloužené doby) nevznikají zákazníkovi práva z vadného plnění dle občanského zákoníku (zejména právo na výměnu, slevu či odstoupení od smlouvy).
7. Vlastnictví vyměněných dílů: Původní díly a zboží, které BSH v rámci plnění z prodloužené záruky
vyměnila, přechází do vlastnictví BSH.