Heroheader
Prodloužená záruka na chlazení Siemens

Prodloužená záruka na chlazení Siemens

14.03.2025

Kupte v období od 1.3. 2025 do 31.12. 2025 chladničku, mrazničku nebo vinotéku Siemens a získejte 5 let bez starostí, díky prodloužené záruce!

Produkty můžete vybírat na našem e-shopu nebo nás kontaktujte přes formulář níže a s výběrem vám pomůžeme!


Podmínky prodloužené záruky

Vestavné a volně stojící chladničky, mrazničky a vinotéky SIEMENS

1. Platnost prodloužené záruky
Prodloužená záruka na zaregistrované vybrané spotřebiče (viz článek 3.) (dále jen „Spotřebič(e)“) zakoupené v Česku nebo na Slovensku začíná v návaznosti na standardní dvouletou záruku BSH a je platná po dobu dalších 3 let. BSH tak odpovídá za vady vybraného zboží v délce trvání celkem 5 let.

2. Registrace a podmínky získání prodloužené záruky
Prodloužená záruka se vztahuje na vybrané spotřebiče zakoupené v období od 1. 3. 2025 do 31. 12. 2025.
Registraci je nutné provést do 3 měsíců od zakoupení, nejpozději do 31. 3. 2026.

K získání prodloužené záruky je nutné:

  1. Přihlásit se do uživatelského účtu. Pokud zákazník uživatelský účet nemá, je nutné ho vytvořit. Registrace je bezplatná.
  2. Provést registraci zakoupeného Spotřebiče ve svém účtu My Siemens. Provedením registrace zákazník souhlasí s těmito podmínkami prodloužené záruky.
  3. Ohodnotit Spotřebič napsáním jeho uživatelské recenze v účtu My Siemens.
  4. Aktivovat prodlouženou záruku v účtu My Siemens.

3. Spotřebiče, na které se vztahuje prodloužená záruka:
Všechny vestavné chladničky, mrazničky a vinotéky Siemens a následující dva volně stojící modely chladničky Siemens: KF96DPXEA a KF96RSBEA.

4. Prodloužená záruka se nevztahuje na spotřebiče:
• vystavené na prodejně prodejce;
• zakoupené mimo území Česka nebo Slovenska;
• nedodané do Česka nebo Slovenska společností BSH domácí spotřebiče s.r.o.;
• určené k jinému účelu než užití v domácnosti dle záručních podmínek Siemens.

5. Prodloužená záruka je nepřenosná – vztahuje se pouze k prvnímu vlastníkovi registrovaného spotřebiče.

6. Způsob vyřízení reklamace v rámci prodloužené záruky určuje BSH.

  • Bezplatný servis v rámci prodloužené záruky (po uplynutí standardní dvouleté záruky) zahrnuje výměnu vadných součástek spotřebiče, výjezd a práci technika autorizovaného servisu BSH v České republice nebo na Slovensku.
  • Bezplatný servis v rámci prodloužené záruky nezahrnuje opravy výrobku nebo jeho vad výslovně vyloučených ve standardních záručních podmínkách BSH.
  • V případě, že BSH vyhodnotí opravu jako nehospodárnou nebo nemožnou, vyhrazuje si právo namísto opravy vyměnit vadný spotřebič za nový.

Při uplatnění reklamace v rámci prodloužené záruky (tj. v rámci 3leté prodloužené doby) nevznikají zákazníkovi práva z vadného plnění dle občanského zákoníku (zejména právo na výměnu, slevu či odstoupení od smlouvy).

7. Vlastnictví vyměněných dílů: Původní díly a zboží, které BSH v rámci plnění z prodloužené záruky
vyměnila, přechází do vlastnictví BSH.

Zpět na výpis všech článků

Naše Realizace

Naše práce mluví sama za sebe. Podívejte se na naše dokončené projekty a inspirujte se širokou škálou kuchyní, které jsme již vytvořili pro naše spokojené zákazníky. Každý projekt je jedinečný příběh o designu, kvalitě a preciznosti. Jsme hrdí na každou realizaci a těšíme se, že i vaše kuchyně bude brzy součástí naší kolekce.

Všechny realizace

Zanechte nám telefon, ozveme se

Jsme tu, abychom vaše představy proměnili v realitu. Vaše telefonní číslo nám umožní navázat osobní spojení a poskytnout vám individuální konzultaci na míru.

Informace o ochraně osobních údajů

Nebo nám napište

Váš prohlížeč (Internet Explorer) je zastaralý.

Již nevydává pro systém Windows žádné aktualizace. Stáhněte si jeden z těchto aktuálních, svobodných a vynikajících prohlížečů:

PoptatPoptejte nás